קפריסין עם הילדים – חופשה חלומית לכל המשפחה

חופשה משפחתית בקפריסין

קפריסין נמצאת במרחק של פחות משעת טיסה מישראל והיא מלאה אטרקציות לכל המשפחה, ולכן היא יעד מתאים במיוחד לחופשה עם הילדים. אין כאן טיסות ארוכות ומעצבנות, שעלולות להיות גם מפחידות, ותוך זמן קצר תגיעו ליעד. המחירים זולים במיוחד ומזג האוויר דומה לישראל במשל כל עונות השנה. גם יומיים-שלושה יספיקן לכם ולכן רמת הגמישות גבוהה במיוחד. לפני החופשה כדאי להשוות בין ההצעות השונות של חברות התיירות ולקחת בחשבון של רצונותיהם של כל המשתתפים' כדי למנוע ויכוחים מיותרים ועוגמת נפש במקום בו אתם אמורים ליהנות מהרפתקאות מיוחדות. 

מסלולי טיול אפשריים עם הילדים

קפריסין היא כידוע אי ויש בה אטרקציות רבות שמאפשרות הפלגות סביב חופיה. סיור בספינה אפשרית עבור משפחה עם ילדים כאשר תוכלו לבקר בלגונה הכחולה המקומית ואטרקציה מרכזית נוספת, מתאימה במיוחד בשביל ילדים, היא הפלגה בספינת פיראטים, כולל איפור ייחודי וכן מופעי קסמים ואקרובטיקה של צוות מקומי מנוסה. זו תהיה ללא ספק חוויה מיוחדת עבור ילדים בכל הגילאים, וגם למבוגרים יותר תהיה אפשרות להיזכר בנעוריהם. אפשרויות נוספות הן טיולי ג'יפים בכל רחבי האי בקבוצות קטנות כמובן, עד 8 בג'יפ וכמובן פארקי מים, עם מגלשות מסעדות והרפתקאות. כאשר מדובר בחופשה משפחתית בקפריסין, כדאי להשקיע גם בבתי מלון איכותיים שמציעים הפעלות ומתקנים ואפילו מגלשות מים, כדי שתוכלו ליהנות עם הילדים גם בהם.

הכנה לחופשה

לפני בחירת החופשה כדאי להתעניין לגבי המסלולים האפשריים והעלויות ולקבל המלצות מחברים ומכרים על חוויות חיוביות עם חברות בתחום. רק אז כדאי לפנות לחברה ולתאם מול נציגיה את מועדי החופשה הרצויה, הסידורים והארגון הנדרשים כדי שכולם ייצאו מרוצים.  

קראו על: טיולים באי נאפה בקפריסין

Uncategorized אירועים ויזה טיסות ישראל כללי קורונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל הטיפים להשכרת קרוואנים בארה"ב
יוצאים לטיול קרוואנים בארצות הברית? קבלו טיפים מועילים שיעזרו לכם ליהנות בטיול שלכם. כן, אם אתם...
קרא עוד »
מאי 27, 2019
מה חשוב להכין לפני שטסים לחו"ל
יציאה למסע בינלאומי יכולה להיות חוויה מלהיבה מלאה בהרפתקאות והזדמנויות חדשות. עם זאת, כדי להבטיח...
קרא עוד »
יונ 17, 2023
חברת הסעות במרכז – כבר בחרתם?
לא יודעים איך מה לעשות כדי לאפשר לכל האורחים להגיע אל האירוע שלכם בקלות מרבית ומבלי שיצטרכו ...
קרא עוד »
מאי 29, 2021