מיתרים לגיטרה חשמלית – מה ההבדלים בין כל העוביים

הרבה מאוד נגנים מהופנטים מהצלילים של גיטרה חשמלית ומוצאים בכלי הנגינה הזו את האהבה הכי גדולה שלהם איתה הם מבטאים את עצמם בצורה הכי טובה. בין כל האביזרים שאר קיימים עבור גיטרה חשמלית ישנו גם אחד קטנטן שאולי נראה חסר חשיבות אך הוא בעל יכולת לשנות את הנוחות ואת הצלילים שאותם מפיק כל נגן גיטרה חשמלית בשעת הנגינה. במה מדובר? במפרט כמובן, שאותו ניתן לרכוש לפי סוגים שונים של עובי, ועם סוגי עובי המומלצים באופן ספציפי עבור נגינה על גיטרה חשמלית בצורה הכי טובה.

מיתרים לפי סוג גיטרה

כל סוג של מיתר בנוי מחומרים אחרים ולכן חשוב לבדוק את מידת ההתאמה עבור מיתרים לגיטרות לפי סוג הגיטרות ולפי החומרים הללו ניתן לדעת כבר האם המיתרים שעליהם מביטים הם כאלה שיכולים להתאים עבור נגינה בכל סוגי הגיטרות או שמדובר במיתרים שמתאימים באופן ספציפי עבר נגינה בכלי נגינה מסוג גיטרה חשמלית. משמע, כי רכישה של גיטרה מבית ייצור מצוין היא תחילת הדרך אל עבר נגינה מהנה והפקה של צליל נהדר, כאשר בין כל אלה צריכים לדעת לבחור נכונה גם את המיתרים של הגיטרה גם לפי העובי שלהם וגם לפי החומרים שמהם עשוי המיתר. המיתרים לגיטרה חשמלית הרצויים הם של נורמל, סופר לייט, מעורבים ולייט כאשר לכל אחד מאלה יש סוגים של עוביים שונים שמשפיעים אל הצליל ועל נוחות הנגינה גם כן.

מיתרים דקים לתחילת נגינה

למה כדאי בתחילת הדרך של נגינה על גבי גיטרה חשמלית לבצע את הבחירה וההעדפה עבור מיתרים מן הסוג הדק ולא לבחור את אלו העבים? מכיוון שנגינה על מיתרים עבים היא כזו אשר תורגש באופן הרבה יותר מוחשי ולא נעים על אצבעות של נגן גיטרה מתחיל. לעומת זאת, מיתרים דקים יותר הם כאלה שיוצרים חיכוך הרבה יותר סלחני עבור כריות האצבע של נגן מתחיל, ולכן עבור השלבים הראשוניים הללו מומלץ לבצע רכישה והעדפה של מיתרים בחומר איכותי, אבל מאלה שמגיע בעובי יחסית דק מן האחרים. נגינה היא עניין של נוחות, ובשלבים ראשונים הנוחות היא דבר שדומה אצל רוב הנגנים.

Uncategorized אירועים ויזה טיסות ישראל כללי קורונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ספא זוגי בחורף – חוויה שלא תשכחו
זוגות שמבקשים להעביר יום מפנק יבחרו פעמים רבות בספא זוגי ברחובות ולא בכדי, הספא מאפשר לזוג לקבל מגוון...
קרא עוד »
פבר 13, 2019
מאפיינים של נעלי נוחות לנשים
נעליים נוחות הן חלק חיוני במלתחה שלך. הם יכולים להפוך את חיי היום יום שלך לנוחים ומהנים יותר. נעליים...
קרא עוד »
פבר 27, 2023
מאיזה חומרים עשויות קסדות אופניים?
קסדות אופניים משמשות להגנה על הראש מפני פגיעות. הם נועדו להיות קלים ונוחים, אבל הם גם צריכים להיות...
קרא עוד »
נוב 25, 2022