6 היעדים שהכי כדאי לטייל בהם עם טיול מאורגן

טיול מאורגן

רוצים לצאת לטיול? מבררים על חברה שמארגנת טיולים כמו אופקים טיולים מאורגנים? בואו קבלו שישה רעיונות ליעדים מוצלחים ואהודים ברחבי העולם. אולי אחד מהם יתאים לכם?

  1. בייג'ינג ושנגחאי – טיול שעובר בין ערים בעלות עוצמה אשר משפיעות יותר מכולן על המעצמה הסינית. בטיול תפגשו את החומה הסינית הידועה, תכירו את העיר האסורה בה התרכז השלטון בימי הקיסרות, תבקרו בארמונות וכן ברובע היהודי. בערים אלו מתאים גם לצאת לקניות ולחזור ארצה מרוצים עם מזוודות מלאות והמון חוויות בלתי נשכחות.
  2. טיול סין + הונג קונג – כוחה של האימפריה הסינית הולך ומתעצם. בטיול זה ניתן להתוודע מקרוב ולראות את הזירה מול העיניים. בטיול תפגשו אתרי מורשת, תרבות והיסטוריה סינית. כמו כן ניתן להתרשם מהכלכלה המתעצמת של המעצמה. הטיול כולל סיורים ליליים ובילויים רבים וכן ביקור בשווקים ומרכזי הקניות העצומים. הטיול יביא את המטיילים לאתר טרה קוטה הידוע, נופיה הקסומים של גווילין ועוד.
  3. 3. טנזניה – במרכז אפריקה היא שוכנת, והיא מהווה מוקד עלייה לחובבי טבע מכל העולם שיוצאים לחופשה בחו"ל. באזור ניתן לראות מקרוב את הסוואנות העצומות ואת בעלי החיים הרבים אשר חיים שם. במקום ניתן להתרשם מנופים קסומים וכמובן לבקר את הר הקלימנג'רו. באזור יש גם חופים ואיים מדהימים דוגמת זנזיבר, פמבה ומאפיה.
  4. 4. אתיופיה – הארץ המסקרנת הזו מחכה לכם. במקום תוכלו לנשום את ההיסטוריה העתיקה ולבקר באתרים ארכיאולוגים מעוררי עניין. טיול יכלול לרוב ביקור בעיר המבצר גונדר, כפרי הפלאשה, אתרי טבע כמו הנילוס הכחול, אדיס אבבה ואתרים רבים נוספים.
  5. 5. יפן – טיול לארץ השמש העולה הוא טיול בלתי נשכח. הארץ הזו משלבת קידמה ועכשוויות לצד מסורת רבת בשנים. הטיול יכלול ביקור בעיר הבירה טוקיו שהיא גם העיר הגדולה ביותר בעולם. וכן ביקורים בגורדי שחקים עצומים. כמו כן ניתן לבקר באלפים היפניים.
  6. תאילנד – טיול שמציע מגוון אטרקציות לצד נופים עוצרי נשימה. במקום ניתן להכיר מקרוב את התרבות ההיסטורית של התאילנדים. המדינה נמצאת באזור אקלים טרופי ועל כן הטמפרטורות במקום גבוהות לכל אורך השנה.
Uncategorized אירועים ויזה טיסות ישראל כללי קורונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיסה פרטית ליוון – למי זה מתאים?
המקרים הנפוצים ביותר בהם אנשים בוחרים לטוס עם טיסה פרטית ליוון היא לצרכים עסקיים או נופש בעבור אנשים...
קרא עוד »
פבר 23, 2021
צימרים יוקרתיים לזוגות
אם אתם חולמים לצאת לחופשה חלומית תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי תכנון נכון. באתרי  נופש השונים תוכלו...
קרא עוד »
יול 31, 2022
תחפושות לפורים בהשראת סרטים
רוצים לצאת מהתבנית הקבועה של בחירת תחפושות משעממות לפורים? אתם לא צריכים ללכת על רעיונות משעממים, שכן...
קרא עוד »
פבר 04, 2019